Posted by: Tiina | 23. dets. 2014

Lumeline ehk Elsa käpikud

Lumehelbeke

Lumehelbeke

Kui sul on kodus pisike tirts, kelle peas vasardab üks Elsa-nimeline mõte, siis võivad ka käpikud saada omale nime. Kudusin omaks lõbuks seekord ühevärvilisi käpikuid. Mõte oli, et käeseljale tuleb mingi kaunistus. Ma ei mõelnud üldse lumehelvestele. Lehitsesin hoopis heegeldatud lillede raamatut. Aga ühel hetkel laksas pähe, et miks mitte lilleõie asemel … Seda enam, et lumehelveste raamat ju riiulis. Mis siis, et ma pole suurem asi heegeldaja. Siis käik naabrinaise juurde pärlite järgi pärima, sest üks mõte sünnitas teise. Mul omal on pärlitega kodus lihtsalt kehvasti ja temal on lood hulka paremad. Siis käik poodi, sest miskit jäi nagu ikka veel idee teostamisest puudu. Ja siis kaevetöö koduses lõngavaramus, sest ma tahtsin leida üles just selle heledama türkiisi alpakade kastist. Selle, mis jäi järgi ühele pisitillukesele poisslapsele kootud papudest. Ja nii nad sündisidki. No nende helveste ja pärlite pealepikkimise kallal ja nende kindale kinnitamise juures võiks veel veidi tööd teha. Aga muidu .. mulle meeldib. Ma tahtsin litreid ka panna, aga ma ei leidnud sel harval linnakäigul sobivat värvi. Ühed litrid, mis ma leidsin, passivad ühe tumedama sinise juurde, millest said heegeldatud esimesed proovi-lumehelbed. Nagu öeldud – ma pole suurem asi heegeldaja.

Kindad kibuvitsapõõsas

Kindad kibuvitsapõõsas

Ja nii nad sündisid. Valge on norra (vist?) päritolu lõng Lõng ja lõngast poest ja türkiis Dropsi alpaka. Vardad nr 2 ja heegelnõel .. pagan seda teab. Näpuotsaga pärlipudi. Eilses lumes igatahes nad mulle meeldisid. Pildil tunduvad kindad eri tooni, päriselus ma sellist vahet ei täheldanud. Ma räägin kogu aeg, et pildistamine ei ole mulle.

Käpikud

Käpikud

Nüüd on mul veel need proovilumehelbed siin. Igatahes saab neid helvestega kindaid olema veel. Mul on nüüd pisut pärleid ja hammas verel. Lisaks said esimesed kootud suured ja pisike Elsa-fänn on ikka ilma. Hmm, talle võiks sellise helbekesega mütsi ju ka teha? Peab pisut kaevama varudes.

Kindad lumes

Kindad lumes

Einfache weisse Fäustlinge mit Schneeflocken. Weisse Wolle (wenn ich mich nicht irre, dann aus Norwegen, den Hersteller weiss ich nicht mehr), türkisblau Drops Alpaca, ein bischen Perlen .. Nadelspiel Nr. 2. Schneeflocke stammt aus einem Buch. Wollte anfangs die Fäustlinge mit Blumen verzieren. Finde aber die Schneeflocken besser. Meine kleine Tochter hat die Handschuhe Elsa-Fäustlinge genannt. Ganz bestimmt bekommt sie auch ihr eigenes Paar. Schön, dass es gestern endlich wieder geschneit hat. Obwohl ich nicht fotografieren kann, sind die Fotos dank dem Schnee doch schöner. Und weisse Weihnachten – davon habe ich ja schon lange träumt.

Kindad

Kindad

Responses

  1. Väga kaunid, täitsa minu maitse 🙂

  2. Ilusad! Siin on veel Frozeni teemat 🙂

  3. […] küsida kingisoovi ei saa ja sünnipäevalaps on ise hõiganud korra, et täitsa tema maitse eelmiste juures, sul on käed küljes ja lõnga ka kodus ja mis seal salata – peale eelmisi pärlendavate […]

  4. […] järgmine kord heegeldan teistsuguseid helbeid. Igavaks läheb. Esimesi selliseid kindaid tehes jäi see muster raamatust ette ja nii nad sündisid. Teine ja kolmas kordki ei olnud […]

  5. […] villased kindad mõnusalt lumised. Neid pärlitega tikitud kindiad olen enne ka teinud – siin ja siin […]


Lisa kommentaar

Rubriigid