Posted by: Tiina | 25. veebr. 2015

Elsa kindad, vol 2

Kindad Liisile

Kindad Liisile

Vahelduseks üks kiire ja mitte üldse masendav kirjutis. Masendav võib-olla niipalju, et näe, ei tulnud tüdrukule paremat ideed ja kordas juba tehtut-nähtut. Aga kui sulle tuleb kutse üllatussünnipäevale, küsida kingisoovi ei saa ja sünnipäevalaps on ise hõiganud korra, et täitsa tema maitse eelmiste juures, sul on käed küljes ja lõnga ka kodus ja mis seal salata – peale eelmisi pärlendavate lumehelvestega käpikuid oled isegi pärlitagavara koju soetanud, siis … Said sellised. Lõng on pisut karvane, mingi alpaka ja villa segu, kui ma õigesti mäletan. Lõngavööd ma ei leidnud, aga kõik on naturaalne küll. Helves Dropsi alpaka. Pluss pärlipuru. Kindatoorik istus mulle omale jube mõnusalt kätte, väga paras ja pehme ja mõnus. Loodan, et saajale ka. Tagasisidet pole veel saanud. Pidu oli äge ja ei tegelenud seal kinnastega küll keegi.

Kindad pildistatud poolpimedas õues .. hall värk

Kindad pildistatud poolpimedas õues .. hall värk

Esimese pildi tegi Tiit Toomik, meie vahva pildistav naabrimees. tema sai ikka valge värvi ja pärlid ka pildile. Mis mind segab on see, et helves võiks olla pisut suurem. Miks ma teda seekord suuremaks venitada ei saanud .. vast jäi aega napiks venides kuivamaks.

Esimene pilt ei ole minu tehtu, sellest ka see suur vahel. Ma olen ikka käpard piltnik. Tiit Toomik, vahva pildistav naabrimees, sai ikka pärlid ka pildile. Minul ei õnnestunud.

Kokku materjali .. kaalu järgi võttes ca 65 grammi. Nr 2 ringvardad. Käsi – keskmine naisterahvas. Mulle meeldivad, mis ei ole küll üldse peamine.

Igatahes on ühed valged kindad taas töös, näis siis, mis nondega saab. Ühed hallid kindatoorikud kudusin ka, tumedamast türkiisist helvestele taustaks. Mõte oli, et teen Martale. Aga hoog rauges, sest mulle tehti kodus selgeks, et roosa peab olema. Sinine pole “see”. Ahh, ma teen ikka valmis. Kannab siis või ei kanna. Kui tema ei taha, eks siis saab keegi teine omale. Nendega on veel väike viimistlemise värk, siis saavad ka pildile.

Responses

  1. Aitäh, täpselt parajad ja väga meeldivad!

  2. […] Igavaks läheb. Esimesi selliseid kindaid tehes jäi see muster raamatust ette ja nii nad sündisid. Teine ja kolmas kordki ei olnud mahti otsida uut helvest. Ja nüüd sai need ka vanast inertsist tehtud. […]

  3. […] kindad mõnusalt lumised. Neid pärlitega tikitud kindiad olen enne ka teinud – siin ja siin […]


Lisa kommentaar

Rubriigid