Posted by: Tiina | 13. juuni 2015

Tordipäevad

Ma olen küll juba oma pidupäeva maininud, aga ma ei saa sellel veelkord peatumata jätta. Tordid pole ju veel pildil figureerinud. Aga siin nad on. Õigel päeval sai kooliski torti pakutud, sõi siis kes sõi. Kiire ajahetk oli, sest põhjusmõtteliselt sai neljapäevaga ka meie kaheaastane õmbluskool läbi. Seega kaks kärbest ühe tordi kohta 😀 Seekord Pihlaka kohupiimakas, vaarikatäidisega. Ja oi see oli hea! Teinekordki. Kuna tordiks oli kaks põhjust, siis selline lihtne õnnesoov.

Tort kaheks puhuks

Tort kaheks puhuks

Ja siis .. Eile oli pidu! Assaraks millise tordi ma kingiks sain. Ma tellisin, aga sain lõpeks hoopis kingiks. Jätkates seda tortide “numbrimaagiat” tahtsin seekord midagi uut. Kui korra oli 25 ja siis ka 25+1, tundus 25+2 kuidagi liiga lihtne. Ja mõtlesime mis me mõtlesine, selline ta sai …

Tort

Tort (autor: Liisi (Liisi Koogimaa)

“Numbrimaagia”

Tordinööbid

Tordinööbid

Rätsepaõpilase tähtpäevaks ja praktilise töö tähtsaks päevaks sai tort ka sellise laheda martsipaninööpidest kaunistuse. Lisaks veel mõned vajalikud pisiasjad 😀 Ja maitses ka ülihea, kohupiimakas. Rahvast polnud ülearu, aga ju meil ikka tordiusku seltskond on. Otsa ta ööks sai. Ehee .. ja millise ilma mulle ilmataat kinkis! Tõesti, rõemsa suvelapse ilus pidu!

Meie

Meie

Oh jah! Hingelt noor olla on nii vahva 🙂 Ja noh, ei saa salata ka, et kui ikka ise nalja ei tee, siis seda ka ei saa. Ma naersin eile kõht kõveras. Mida, seda teavad need, kes kaasa naersid. Nagu öeldud, oli reedel ka lõputöö praktilise osa hindamine. Mantel sai valmis ja kõigi oma vigadega ka komisjonile esitletud. Hinne “5”. Oeh. Aga kui närvi ma juba minna jõudsin … Mingi hetk tundus see kõik nii lootusetu, tundus et miski ei saa kunagi valmis. Aga noh, nüüd on tõesti koera saba jäänud. Kolmapäeval kirjaliku lõputöö kaitsmine.

Responses

  1. […] numbrimängud. Teate ju kust see kõik alguse sai? Vat siit. Ja siis tuli see tort ja siis veel see ruutjuurega tort. Eelmine aasta oli lihtsalt tort. Ja seekord siis nüüd see […]


Lisa kommentaar

Kategooriad