Posted by: Tiina | 6. juuli 2015

Sinililledest veelkord

 

Sall

Sall

Et kõik ausalt ära rääkida, siis tuleb alustada sellest, et Aasa sallide ilmudes tormasin ma poodi. Esimene pilk raamatusse ja .. No samal päeval ei ostnud, küll aga järgmisel. Ma pean tõdema, et ilmunud salliraamatutest on selles vaat et enim minu lemmikmustreid. Nojah, esimeses on ka. Helga Rüütli salliraamat on mind kõige vähem inspireerinud. Aga see selleks.

Sinililled

Sinililled

Aga see Aasa sallid! Ma olin sinililledest kohe võlutud. Jah, nii mõnestki muust mustrist ka, aga see … See kohe puges hinge. Ja kui siis üks sinine lõng ka näppu hakkas, siis ta alguse saigi. Ma üritasin seekord kududa mõõtmetelt pisemat salli. No tuli venitatuna 178 x 58 cm. Materjali kokku 145 grammi. Ringvardad nr 3,00. MAha kootus vardaga nr 4,5.

Sallimuster

Sallimuster

Muster oleks kindlasti mõne peenema lõngaga ka vapustav. Mõelgem .. terve salliaasatäis pisililli. Tihedalt külgkülje kõrval. Ka sellega siin, vana tuttav meriinovillane Twin, on tulemus minu jaoks väga nauditav. Mul on selle mustriga seoses üks teine ideee ka juba. Näis, kas ma lõnga selleks leian. No mis ma sinna teha saan, kui need mustrid ja kasvõi need lilled nii inspireerivad on.

Nagu ikka .. nööril pilt ka

Nagu ikka .. nööril pilt ka

Sallinurk

Sallinurk

Sallinurk 2

Sallinurk 2

Sall

Sall

Kes unustas saiil toolile?

Kes unustas saiil toolile?

Pojengide aeg

Pojengide aeg

Sellel pildil ja ka järgmsel on sinine pisut liiga intensiivne, aga ilus. Ma tahaks sellist sinist salli ka. Nii ilus!

Sall toolil

Sall toolil

Sallil konkreetset omanikku ei ole. Seega huvi korral võtke ühendust, kodulola@gmail.com.

Responses

  1. Väga ilus!
    Mul on ka sellest raamatust sall varrastel. Tegelikult on päris esimeses salliraamatus palju neid, mis hiljem eraldi autoriraamatutes sees.

    • Mis muster?

  2. Nii-nii ilus!!!
    (Ma siin just nuputan, kuidas neid sinililli kolmnurka jooksma panna.)

    • Kolmnurksesse rätti? Hmm, huvitav küsimus. Prooviks isegi, kui suudaks välja mõelda, kust alustaks.

      • Kuule, saingi jooksma. Pidin selleks lillede omavahelist kaugust kahe silmuse võrra suurendama. Koon nagu Echoflowerseid või Pääsusaba ülalt keskelt alustades. Mida ma alumise servaga teen, pole veel otsustanud.

  3. Tule taevas appi kui ilus on see sinisena! Nüüd ma saan aru, miks Sa seda nii hoolega kiitsid…

    • Vat see on muster, mis minu jaoks haagib nimelt sinisega või siis etatud lilla tooniga. Aga ma proovin veel aasta lõpus vast valge ka ära. Rubriik: mustrilemmikud.

  4. Sallil õnnelik omanik nüüdseks juba mõnda aega olemas, kes hiljaks jäänud see ilma jäänud 🙂

  5. […] needsamad Aasa sinililled. Kolmas kord juba (varasemad siin ja siin) ja läheb veelgi kordamisele. Sinine ja punane on mõlemad kootud Twinist, aga sinine […]


Lisa kommentaar

Rubriigid