Posted by: Tiina | 23. okt. 2015

Lumi tulgu!

Helbeid juba pudeneb … Hetkel küll ainult villaseid. Seekord siis kolmandad. Aga nagu kaks ei jää kolmandata, nii ei jää ka kolmas vast neljanda, viienda ja kuuendatagi. Või mine sa tea.

Ma seekord sain parema nipi, kuidas neid helbeid venitada ja kindale kinnitada. Kuigi jah, pusimist on ikka. Ma olen nii kehva heegeldaja ju, sellest ka need pusserdused ümber helveste ja nende vormi saamise. Aga inimene õpib, harjub ja areneb. Vast minagi.

Kindad

Kindad

 

Helbeke rohus

Helbeke rohus

 

Helbed

Helbed

Vat varudest kasutatud lõngakulu jääb mulle hetkel täpselt teadmata, koos pärlitega kaaluvad käpikud 90 grammi. No ega need pärlid ka palju ole. Seega pisukese haaval mu varud kahanevad, ma olen ju sel aastal juurde ostnud ainult veidi pitsilõngu. Lõng nagu varemaltki, valge Norra päritoli ja türkiis Dropsi Alpaka. Naisekäele, sellisele keskmisele.

Responses

  1. […] Esimesi selliseid kindaid tehes jäi see muster raamatust ette ja nii nad sündisid. Teine ja kolmas kordki ei olnud mahti otsida uut helvest. Ja nüüd sai need ka vanast inertsist tehtud. Samas neid […]


Lisa kommentaar

Rubriigid