Posted by: Tiina | 2. veebr. 2017

Nii roheline, nii roheline …

Kevadeks leheroheline selga! No päris leheroheline ei ole, aga ikkagi tärkava looduse värvi. Olen ikka kunagi rohelist armastanud!! Rohelisi lõngu ujub ikka veel varudest välja.

Aga aega võtab ja asja saab. Nojah, asja on hetkel saanud küll mööndusega, sest asi ei ole veel nii valmis, et seljas presenteerida. Aga tehes on proovitud ja mahub ja passib. Üks küsimärk on, aga sellest siis kui saab seljas vaadata, et mis ja kuidas. Nüüd on aga selle kõige juures ka üks praktilis-esteetiline dilemma: nööbid. Ma olen ostnud kahed – kannaga ja kannata. Ühed rohkem tooni ja teised silmapaistvamad. Ei teagi nüüd, kummad? Ma vist jään ikka roheliste manu.

Elusast peast on kampsun ikka oluliselt rohelisem kui minu seebikarbiga lambivalges. Ja ka nööbid. Lõng siis umbes selline toonilt nagu alloleval pildil. Eheee .. pildikvaliteet!?!

long

Kui ära kuivab, siis äkki jõuan homme veel nööbidki ette ajada ja asja selga. Linnapäev ju ootab. Saaks proovida, kas tuleks esiserv veel üles tõmmata ja sallkrae lopsakamaks kududa. Või töötab ka nii.

Lisa kommentaar

Kategooriad