Posted by: Tiina | 5. märts 2017

Segav faktor – õmmeldav naene

Ma ei tea kuidas teiste meestega on, aga mulle tundub, et minu Teine Pool on täitsa rahul, et naine vahel nokitseb. Vahet ei ole, kas valmib miskit talle või mulle või lastele või hoopis kuskile mujale ja kellelegi teisele. Segavaks võib saada see siis, kui tema peab ka kaasa mängima, kas siis proovi või pildistamise näol. Nii ei olnud ta tänagi just oma parimas vormis – tegemisel on remont ja korraga pead sa olema pildi jaoks pestud-kustud-kammitud. No päris nii hulluks ma asja ei ajanud, seega jäi juba olemasolev karvkate lõuale ja soengut ma ka ei nõudnud ning leppisin kiire ja kerge riietevahetusega. Ega jah, jõulud pole ka enam kaugel kui karvkattele mõelda …

Aga selline ta siis sai. Särk oli pea et valmis juba mõnda aega, vaid mõne piste ootel. Kuna ma olen siin hetkel pooleliolevate asjade lõpetamise lainel, siis jäi ka see särk mulle ette. Ja väga, hea et jäi. Vähemalt sai üle nende paari koerasaba karva ka. No üks põhjus oli muidugi segi, et poisile on tema särgid õlgadest kitsad ja vaja uusi. Et uut asja alustada, peab aga pisut olemasolevaid asju eest “ära lahendama”.

Tehtud nagu koolis õpetati – ikka seest nii puhtaks kui veel saab ja seda ilma overlokita. Kohati on küll nagu läbi ussi m-i õmblemine (varrukas ja külg järjest), aga pole hullu. Esimene kord oli hull. Ma kohe pidin seekord ühe punase nööbi ja nööpaugu ka lisama. Tundus õige ja vajalik. Ma olen hetkel veel kahevahel – kas teha kraenurkadesse ka nööpaugud või ei. Nööbid selleks on olemas ja iseenesest mulle meeldiks. Rinnatasku kohta öeldi, et pole vaja. No ma siis ei teinud hetkel.

mees-sargis

mansett-2

Mulle meeldis nokitseda neid varrukalõhikuid, ajada pealpool triipu. Läks korda.

varrukalohik

varrukalohik-2

krae

sark-1

Kanga suhtes olen ma skeptiline. Kuuma veega pestes ei juhtunud nagu miskit, küll aga lööb aur kohati valgele siniseid laike. Ju siis ikka annab mõneti värvi. Ega pole ka ime, päritolu on Abakhan. Ja kui miskit juhtubki, siis jääb koduseks töösärgiks. Mulle meeldis teha. Meespool naeriski siin, et jajah, kiki ka ette ja nali missugune – töösärk triiksärk remondiks.

Nüüd tuleb tuppa veel veidi ruumi juurde kududa ja õmmelda ja siis saab juba mõne uue asja välja lõigata. Ideid ju on.

Responses

  1. Toredad detailid, ilus särk.


Lisa kommentaar

Kategooriad