Posted by: Tiina | 29. märts 2017

Lasuursinine

Ei, ikka veel pole päris asja näidata. Ainult piilukas, et kuuldused minu varjusurmast kummutada. Ma püüan kõige muu vahelt oma kangastes ja lõngades korda luua, seega pigem hetkel tegus mutt, kui käsitööline. Kuigi seda viimast teen ma ka.Ma jõudsin end juba ehtida ka võõraste sulgedega vaikuse peletamiseks.Kardinad, ju know. Ema tehtud ja minu arust nii lahedad. Mul kohe on kihk sees hankida lõng ja oma kunagine idee teoks teha. Ka kardinad, aga kootud. Isegi muster on olemas ja omal ajal sai proovitud ka, ent materjal ei meeldinud. Uus hoog on sees, see tuleb ära kasutada.

IMG_5203

Aga siin ta on ja siit ta tuleb! Laguunsinine lapsuke! Handpaintedyarn.com lehel oli selle pitsilõnga värvitooni nimetus “laguna azul”. Kui ära kuivab, siis teeme temagagi fotosessiooni õues. Vast peab ilma. Ja see ei ole ainumas asi, mis on töös ning lõpusirgel 😉 tehniline info ja miks just see ning mitte muu .. homme.

laguunsinine sall

piilukas 1

 

Lisa kommentaar

Rubriigid