Posted by: Tiina | 30. märts 2017

Lasuursiniselt

sinine pitsivaht

Sinine pitsivaht

Eile oli piilukas, nüüd juba sall, millel on salli tegu ja nägu. Seekord siis siniselt. Kohe ette pean vabandama, et värvitoon on päriselt pisut rohekam, ma ütleks “vesisem”. Aga sai ta siis selline.

sall 2

Lõngaks sai seekord Handpaintedyarn.com lace, 100 grammi = u 750 m. Ma kunagi tellisin noid kaugetelt maadelt, aga ootasid oma järge siiani. Nendega on see häda, et kui ei jagu, siis juurde ei pruugi saada sama asja. Oma kunagist kollase salli jama olen ma vist juba mitmel pool kurtnud. Toona pandi mulle tellimusse kogemata vaid 1 viht kollast ja teine tumesinist, kuigi tellisin kaks kollast. No keskosa tuli välja, aga pits serva mitte. Otsisin ja ootasin, sama tooni ei tulnud neile juurde tükil ajal. Ja siis leidsin värvilt ja jämeduselt sobiva Malabrigo Lace lõnga. No sellist jampsi ma enam ei osta. Vanub mis hirmus ja nüüd ongi nii, et sallil poleks nagu hädagi, aga äärepits ei kannata kriitikat. Kole on. Ütleks nii, et kõvasti ülehinnatud rämps see Malabrigo pitsikas. Või siis  .. vahel juhtub tegijalgi. Aga nüüd oli mul aga sinist 2 vihti ja nii ta läks. Siingi on oma aga. Need kaks vihti pole 100% identsed. Nii ongi nüüd äärepits tiba tumedam ja kirjum. Kui hoolikalt vaadata, siis näeb küll. Aga mulle meeldib. Toimib kuidagi .. raamivalt. Omamoodi viimistlus.

sall 6

Sall sai suhteliselt suur, 186 x 70 cm. Kaalub 145 grammi. Kootud ringvarrastel nr 3 ja nagu minu puhul tavaks, on äärepits külge kootud. Muster on teadlikult valitud nuppudeta. Tundus õige sellele lõngale. Muster pärit Haapsalu sallikirjade raamatust, rombikiri 2.

nurk 2

Lõng on mõnus, kui villane meeldib. See ei ole voogavalt siidine, aga ei hammusta ka. Selline … ehe.

sallinurk

Kuna mul aga on nüüd 1 tumesinine viht ja sellest päris tervet salli välja ei tule, läheb siinse salli jääk tolle äärepitsiks. Eks näis, mis moodi see välja kukub. Ma pean enne oma kaks lillemustrilist salli valmis saama.

sall 4

sall 7

sall 8

koos iiristega

Iiristega

sall 5

Lisa kommentaar

Kategooriad