Posted by: Tiina | 4. apr. 2017

Pisiasjad

Kevadine aeg ja lapsed vajavad uusi mütse. Meie neiu sügisesed peapeal öökullid veel käravad, aga ikkagi. Ja nii saigi neiu omale maasikad ja üks noorsand hundid ja veepiisad. Need hundid on nii ilmekate nägudega! Piiga tahtis komplekti, seega sai tehtud ka lihtne toru kaela ümber. Mõned asjad tulevad talle sest kangast veel, kõik lihtsalt ei jõudnud täna pildile. Ega peas-kaelas pilt jääb ka teiseks korraks. No mis teha, kui laps on siis lasteaias, kui emme möllab. Aga homme on ka päev. kaks mütsi

maasikad

Viimasel ajal olen ma oma poisslapsi ka aluspükstega rõõmustanud. Pidid mugavad olema. Pilte kõigest ei ole. Püksijutu peale küsiti noid veel ja ma tegingi veel ja ühed pisemad ka. Ja meespool nõudis omale ka ja … See rätsepakooliaegne pesuvabriku praktika on vist jälje jätnud 😉 Mulle täitsa meeldib. Aluspükstega on nii, et omadele ma päris üks ühele ajakirjalõiget kasutada ei saa. Nad on kuidagi kõrendid oma pikkuse kohta. Mõlemad nooremad. Niisiis on neile tekitatud juba oma lõikedki. Mehele sai juba koolis alukad konstrueeritud. Oli selline asi nagu trikotaaži ja pesu moodul. Ja nüüd ma mängin nende erinevate detailide ja nende kujuga.

2 paari alukaid

Ma panen siia ka need häirivalt kortsus pinnal pildistatud alukad. Kukkusid kangakombinatsioonilt lahedad välja. Ei, ärge nüüd arvake, et lapsele jääd peale sundisin. Ma ikka enne küsisin ka enne, kas nii võib ja kas paljalt mõttest pee pool härma ei lähe. Ja poiss oli täitsa nõus nendega.

jääkuubikud

Aga vat kahe kangaga on mul küll alukate osas tõrge. Selle veetilkadega (üleval mütsike) ning oravakestega kanga suhtes. Esimesel juhul hakkab peas vasardama, et “tilgad püksis”. Oravate puhul aga lapsepõlvest read  …häbi, häbi, püksis käbi. Orav näris püksid läbi.

Responses

  1. 🙂 igati loogilised tõrked, kui järgi mõelda!
    hundimüts on väga lahe.


Lisa kommentaar

Kategooriad