Posted by: Tiina | 28. apr. 2017

Jälle üks lilleline

Sai valmis, kuid paraadpilte peab veel ootama. Kui annab homme ilma, siis saab need ehk homme. Kuigi ma pole eriti kindel, kas läheb õnneks. Ilm lubab ju aprilli lõpu ära käkkida. Nagu kuu juba poleks kõike muud kui kevadine. Ma pole üldiselt ilma üle vinguja, aga aprilli lõpus igapäevaselt valget pudi … Tänan ei. Mul on nii selgelt meeles suure poisi esimene sünnipäev 17 aastat tagasi, kui õues oli sooja pealtpoolt 20 kraadi. Aga noh, lootus sureb viimasena.

venituses

Igatahes needsamad Aasa sinililled. Kolmas kord juba (varasemad siin ja siin) ja läheb veelgi kordamisele. Sinine ja punane on mõlemad kootud Twinist, aga sinine vardaga nr 3 ja punane vardaga nr 2,5. Valge on jällegi kootud omaaegsest Ogre villasest pitsilõngast (ka vardaga nr 2,5), mis on tunde poolest kohe hoopis teine kui meriinod või siis need pehmed HEA sallilõngad. Kuidagi karmim. Näis siis, kuis valmis salliga tunne on. Mul Ogret veidi veel, nii valget kui teisi toone, eks siis näis, mis ma neist edasi teen.

Hetkel on veel varrastel tumepunasest Twinist hagakirjaga sall. Ja siis üks pisemat sorti valge piibeleht. Ja üks kolmnurkne rätt Dropsi Florast. Vaja siin ju kevadeks igasugu lõppudeks kingitusi. No kuduja läheb ikka ju kergema vastupanu teed ja teeb ise.

Aga, aga .. ma olen viimasel ajal südamest vardaid lõhkunud ja ühel hetkel kiskus 2,5 ringvarraste varu kole pisikeseks. No 3 ja 3,5 ja 4,0 on ja palju, aga 2,5-stega läks kitsaks. Ikka peab olema paar vardapaari vaba, et mine tea mis uus salliidee tuleb. Ja siis ma käisin juba laupäeval Karnaluksis ja tõin mõned. Kuna aga mõned pisiasjad unustasin ära, siis käisin täna jälle. Mitte et see pood mulle niiväga meeldiks, enamus pudi-padi mind õnneks ei köida, aga ta on nüüd pisut meeldivam ja ruumikam ja mis seal salata, vardaid on ka rohkem valikus kui vaid Pony ja mõni noname pakend. Mitte et ma väga snoob oleks ses osas, aga mu lemmikud on juba kord Addi vardad, eriti bambused. No meeldivad. Aga täna jäid mulle silma miskised KnitPro Zing-id. Ma siis haarasin 2,25 ja 2,5. 2,25 pole ma salli veel kudunud. Võiks proovida. Mul seda ämblikuvõrgu materjali siin jagub. Aga need vardad on vahvad värvilised küll. Ma panen täna olemasolevatele lisaks kohe mõne uue salli ka varrastele. Tahaks ju uusi vardaid proovida.

vardad

Ja tähelepanuväärne on seegi, et oma selle aasta esimese ja väga tagasihoidliku lõngaostu tegin ka. Kõigest kaks tokki valget Dropsi Florat. Hakka või mõtlema, et haige, eksole 😉 Pea 4 kuud lõngapaastu ja täitsa niisama, juhuslikult.

Kui kellelgi veel isutab lõngade järele, siis mul on siin veel mõned märtsis üles pandud järel. Kui on huvi – kiigake! Lõngad otsivad kodu vol 3, lõng otsib kodu vol 4 ning lõngad otsivad kodu vol 2. Hinnad ei ole päris kivisse raiutud. Tulevad ka allapoole.

Responses

  1. väga ilus on see sinilillekiri. ma sain dropsi florast kampsuni valmis, äkki saan homme pildile ka. ja salli jaoks on see ideaalse jämedusega, ma kampsuni jaoks võtsin kahekordselt 🙂


Lisa kommentaar

Rubriigid