Posted by: Tiina | 30. apr. 2017

Valgeke

sallipilt

Niih, täna ei ole ei pildistamise ilma ega suju ka koostöö wordpressiga. Korra ta juba pani mu pika jutu ei tea kuhu. Aga noh, eks ma alusta siis otsast.

Paraadpiltidega on seekord kehvasti. Piilukat ma korra juba näitasin, aga palju paremaid pilte ei saa ikka veel. No jääb siis seekord nii. Mis teha, kui eilne hea plaan seda Haapsalus teha läks ilma tõttu vettvedama. Täna on ka tuuline ja külm õues. No mida sa seal siblid. Toas jään ma valgusega jänni. Ja noh, kena kohaga on ka raske. Kõikjal on kangad ja lõngad ja masinad ja tolm ja lapsed …

Aga, aga … sai selline. Muidu täitsa ok, aga see Ogre lõng on harjumatu, vähemalt minu jaoks. Või siis hetkel veel. Peale venitust tõmbab tagasi harjumatult palju. Ja tunne on ka teine. Või siis olen ma viimasel ajal pehmikutega harjunud? Muidu lõng nagu lõng ikka. Pisut konkreetsem kui meriino. Ikkagi 100% villane. Salli mõõtudeks sai u 147 x 60 cm. Ja kaaluks tuli ca 75 grammi. Selline 2,5 varrastel valminud keskmik.

Nendest lilledest ei saa ma aga üle ega ümber. Nii vahvad! Ja ilusad! Ja armsad! Ja muster on lihtne ju ka, ei vaja pidevalt näpuga järjeajamist, mis on vahel oluline pluss. Igatahes tehtud kolm salli ei jää viimasteks.

kase otsas

sall pingil

sall pingil 2

lilleline 2

kase otsas

kase otsas 2

Igatahes on mul uus sall ka juba varrastel. Seekord on materjaliks lillakas meriinovillane lõng. Ja mis seal salata … peenras on sama tooni sinililled ka täiotsa olemas. Minu peenras juba äraõitsenud, sest lõunapoolsel nõlval ju. Aga naabrinaise põhjapoole jääv puhmas on täitsa ilus veel. Kuigi tänase pilvise ja päikesevaese ilmaga õisi just lahti teha ei taha. Seekord siis lilla meriinolõng, Liina Langi valikust. Aga ma võtsin seekord vardad nr 2,25. Esiteks tahaks proovida peenematega. Teiseks tahtsin proovida neid viimane kord Karnaluksist toodud metallvardaid. Vahvad värvilised ja kerged on küll, aga kui ma nad pakendist välja võtsin tundusid nii külmad! Kohe ebamugavalt jahedad. Aga ega nad selliseks jää. Käsi soojendab üles. See külmaaisting jäigi ühekordseks. Teist korda kätte võttes enam seda ei esinenud. Uus asi, harjumise asi.

sinililled värvi 2

uus algus

 

Schals, Schals, Schals …. Da ich ein paar Schals Ende Mai zum Schenken brauche bin ich eifrig dran. Dieses Muster stammt aus dem Buch “Aasa Sallid” (Muster: sinililled bzw. Leberblämchen). Ein mein Liblingsmuster ist. Schön und leicht auch.

 

 

Responses

  1. See on tõesti ilus muster!


Lisa kommentaar

Rubriigid