Posted by: Tiina | 17. mai 2017

Kassikangas

koolimajas

Enter a caption

Ma sain ühele asjale taas joone alla. Kohe kui tekib hetk õmblemaks ja kui sa jõuad midagi välja lõigata, siis kohe tuleb ka kirjatöö. Selline laveerimine kuulub kohati tõepoolest kategooriasse Ajaplaneerimise Meistriklass. Eriti kui sul on töös viiest kingitavast sallist viimane, mida on vaja järgmine nädal. Eriti kui järgmine nädal ootab ka lasteaia lõpetamiseks kleiti. Ja õueilmad küsivad kiiresti dressipükse. Ja .. Tegelikult on nimekiri pikem ja eks ma püüan kõike jõuda. Mis püüan. No pean ikka. Minu puuduseks on see, et ma ei tööta öösel. Sellega annan ma käest nii mõnegi tunni. Aga ega see uneajast tegutsemine pole pikas perspektiivis ka eriti hea lahendus. No kui on SOS olukord, siis jah. Ikka on ette tulnud, et midagi on kellelgi kiiresti vaja. Aga muidu mitte. Ja noh, tegelikult hea planeerimine aitab ka SOS-i vältida. Aga see selleks.

pilk issile

Kus on issi?

Igatahes .. tuunika. Kassidega. Kui seda kangast nägin, siis mulle kohe meeldis. Millegi tagasihoidlikult ühevärvilisega kombineerides paneks ise ka selga. Ja see meeldis piigale ka. Mõeldud – tehtud ehk siis ostetud. Ja siis jõudis kätte lõikamise aeg. Siin mitmel pool on õmmeldud seda naiste Ottobre viimasest numbrist (1/2017) pärit tuunikat. Selline taskute ja kapuutsiga. Ma usun, et nii mõnigi teab. Üsna armastatud mudel õmblemishuviliste seas, nagu tehtud töödest nähtub. Meeldib mullegi ja on välja lõigatud, aga ma pole selle igavalt pruunika asja juurde jõudnud. No ma enda jaoks võtsin varudest ühe Abakhani päritolu dressikanga, ei midagi erilist. Kasside ja värvi kutse oli tugevam. Ma ei tahtnud piiga puhul aga piirduda ainult kassidega, seega sai lisatud tumedam roosa dressikangas. Mul ikka ja jälle kummitab mälusopis see naabrinaise etteheide, et mul on tütar ja seega põhjus soetada roosasid asju, aga ma ei kasuta seda kuigi agaralt, mille ta tegi piiga esimese eluaasta paiku. No olid eelmised poisid ja ma kuidagi ei näinud roosat värvi väga ja nii olidki piigal pigem sinised-punased-kollased hilbud ja mitte väga roosad. Aga ma olen end ju parandanud? Või ei? Ja sai selline. Mina tahtsin teha kapuutsi ka, aga no laps ei tahtnud, nägu venis kohe pikaks. Aga lubas, et järgmisele dressikale ikka võib, sest muidu venib emme nägu pikaks. No ei ole see soonik seal kaeluses ju mingi väljakutse. Kas kapuutski on, aga ikkagi.

koolimajas2

Ma tahtsin seekord teha pildid kodunt väljas, aga nagu kiuste ei ole just kõige soojem õhtu. Ja meil oli nö koolipäev ka. Siis saigi pildile kaaslaseks Loo Kool – loe kust otsast tahad, ikka on Loo Kool. Selles õhtu ja valguse ja seebika koostöös sai tulemus veidi udukas, aga kuniks pole paremat, peavad kärama need. Ma ikka pean pildistamisega pisut enam tegelema. Viisaastaku lubadus?!?

Ja veel – no viimane aeg koolimajas kirevais rõivis ringi joosta. Nagu ka kõikjal mujal, juurutatakse ka Lool koolivormi. Seega roosade kassidega vast koolipinki ei nühi.

taevasse

Aga tulles veelkord tagasi tuunika juurde, siis pisut oli pusimist lõikega. No ei ole üldse kohe ajakirjast maha võtta asi. Lihtne küll, aga pisut tahtis katsetamist see taskuava, et ei läheks liiga kõhule kokku ja ei roniks liiga üles ega ka liiga alla. Hakkama sain. Jah, niipalju pean tunnistama, et pisut on suur, aga sel on täitsa mõte sees. Piigal on mingi kasvukiirendus praegu käsil. Nii mõnigi talvel õmmeldud asi kisub siit ja sealt ning varrukad kipuvad lühikeseks jääma. Nagu kehaosagi. Nii ma jätsingi pisut pikema-laiema, et siis äkki kestab kauem. Nii karjuvalt avar, et oleks kohe inetu, ei ole.

põõsa kõrval

lähivaade

Lähemalt

 

Lisa kommentaar

Kategooriad