Posted by: Tiina | 22. mai 2017

Taaskord punane

sall6

Lehtede varjus

Seekord läks nii, et ilusad päikeselised ilmad lasin ma pildistamata mööda. Täna õhtul siis taas avastasin. No egas midagi – sall tahab ju ka jäädvustatud saada enne kui kottu lahkub. Ja see hetk ei ole enam kaugel.

sall3

Sai selline. Vana hea Twin, kulus 150 grammi. Mõõdud said sellised tavalised: 65 x 165 cm. Umbes nii oligi mõeldud. Twin on ka selline mõnus ja toekas. Pits küll, aga mitte päris ämblikuvõrk. saab salli, mida kannatab kanda, mis ei ole ainult kord-paar aastas karbist pidulikuks puhuks väljavõtmiseks.

Miks ma varem hagakirja kudunud ei ole, sellest ei saa ma ikka veel aru. Täitsa ilus kiri ju. Aga ega see ime ei ole, sest üsna mitu raamatut ju ilusaid kirju täis. No ole siis meheks ja koo kõik ära. Ma korraks mõtlesin, et võtaks ühe neist raamatutest ette ja kooks kõik mustrid JÄRJEST ära. Huvitav, kaua aega kuluks? Aga ega kõik mustrid ju ei imponeeri ka, siis nagu ei ole erilist kihku ju kududa kui eriti ei meeldi. Ja noh, mõni lihtsalt ei haaku minu loogikaga.

Seekord taas külgekootud pitsiga. see külge kudumine käib mu käes pisut kiiremini. Seekord ei olnud ka mingit lõnga jätkamist, kõik tuli järjest poolilt – lausa lust ilma otse peitmiseta. No paar saba oli, aga see oli köömes.

sall4

Muster

Värv ei ole piltidel päris see. Toon on pisut tumepunasem. Aga mulle väga meeldib. Nagu punane üldse. Punasel on vähe neid toone, mis mulle üldse ei meeldi. Nt lipupunane. Aga see siis .. nagu küpsed mammud või vein … Ei, vein ikka ei ole. Marjamahl pigem.

sall

 

Aga jah, selline siis seekord. Üks on veel töös, venib hetkel. Siis on tõepoolest kõik vajaminevad 5 olemas. Vaja karpi panna ja kaasa võtta.

IMG_5665

Piibeleht lehel

kevad

Kirsiõite aegu

Responses

  1. Punane sall väga ilus nii muster,kui värv!Kas oleks võimalik mustrit saada nii sallile,kui äärepitsile


Lisa kommentaar

Kategooriad