Posted by: Tiina | 24. mai 2017

Kingitused

laosis 24052017

Laoseis 24.05.2017

Selline oli sallilao seis täna hommikul. Kohe-kohe lähevad neist 6 toredatele inimestele, kes on meite piiga lasteaiaaega igapäevaselt saatnud. Kingiks. Idee kruvis end minu peas juba aastapäevad. Kui korraga oligi aeg sealmaal, et vaja ära otsustada, siis jäin ma kinkekaardi pooldajate kõrval selgesse vähemusse. Aga noh, lõpuks jäi nii, et kinkekaardi juurde võib lisada ka salli 🙂

kingisallid 2

Lahkujad

Ma oleks täitsa ise ja üksi ka need sallid kingiks teinud, siis küll vist kahe võrra vähem. Aga noh, päris üksi ja nurga takka üle anda oleks olnud pisut veider. Seega oli pisuke tugi ja nõusolek üldsuse poolt ikkagi hea.

Mis siis ikka – poest karbid ja siidpaberit ja sildikesed hoolduse info ja kontaktidega karbipõhja ja .. sellised nad saidki.

sit

Sildike

siidpaberis

Kuhil avatuna ja …

teele

… minekuvalmis

Selles lasteaia lõpetamises on taaskord killuke kurbust. Kui suur poiss, kes sai just 18, kunagi lasteaia lõpetas, olin ma samamoodi kurb. Ikkagi esimene pääsuke. Pisemate poistega on pea kogu aeg keegi noorem veel olnud järgi tulemas ja kooli minemas. Ja nüüd, kui piiga lasteaiapõli otsa saab ja kooliga algab vaikselt iseseisvumine, siis .. Enam rohkem meil pesamunasid ju ei ole ja ei tule. Aga noh, uus algus on ees ja kamp koolilapsi on ka vahel väljakutse. Igatahes terendab meile üks imeline septembri algus. Suur poiss läheb 12. klassi ja piiga esimesse ja kool peaks olema üks ja seesama Loo Kool, loe kust poolt tahad. Seega .. kui nii, siis suure venna käekõrval need vahvad esimesed sammud … Näis siis. Ma pole veel linnakoolile ka ei öelnud, aga piiga ise eelistab siinset.

Ja ma arvan, et täna tuleb siia veel üks postitus. Lõpukleidist. Aga enne ikka pidu ka!

Lisa kommentaar

Rubriigid