Posted by: Tiina | 29. mai 2017

Trikotaažsärgid

võilillevälul

Eile oli täitsa õmblusmasina päev. Näidata ei ole palju, nii mõnigi asi tahab proovi ja veelkord proovi. Aga taaskord sai paar pisiasja ka valmis. Muidu ei olekski märkimist väärt, aga ma püüan hetkel üles tähendada niipalju kui võimalik, et siis tehtust õppida ja edasi minna. Ja koguda omaenda täis. Kasvõi pildil.

särk papagoidegaSeekord oli vaja kingitust seitsmeseks saavale vennapojale. Mis siis ikka – pilk varudele, millest nii mõnedki kangad ongi sellisteks puhkudeks varutud, käärid kätte ja niidid peale. Eile küll läksin ma overlokiga peaaegu et tülli – ühel heal hetkel keeldus too minuga koostööd tegemast. Eks seal erinevatelt materjalidelt, õhemalt ja lehvivamalt ning mittevenivalt kangalt taaskord trikotaažile üleminekul miski nihu läks seadistamisel. Õnneks on sellised vead mõningase kannatuse olemasolul kõrvaldatavad. Võtab ainult aega ja tahab katsetamist.

Need papagoid varusin ma küll titeasjadeks, aga need linnud on ikkagi päris pisile liiga suured. Või noh, veidi suured. Jah, saad ühe pea kõhu peale, aga ei enamat. Aga noh, lapsi on ilmas ju igas suuruses. Läheb teistmoodi loosi.

See Marta triibukas turgatas mulle pähe, kui Riimesse triibusärksaabusid need triibuga trikotaažid. Mulle korraga meenus, et ma olen kuskil ajakirjas nii diagonaalis triipu täheldanud. Ajakirja ma ei otsinudki, vaid läksin poodi ja seal püüdsime müüjaneiuga arvestada, palju see särgike kangast vajaks. Täppi panime. Sellest 70 sentimeetrist tuli kenasti välja ja jäi ühe särgi esiosa jagu ülegi. Ja täpselt niipalju oli kangakuluks öeldud ka ajakirjas, ma pärast kontrollisin. Ajakiri on aga Ottobre 1/2014, kui keegi tahab snitti võtta. No minu kangatükist tuleb veel üks särk, iseasi millise seljaga seekord. Kas ahnitsen seda ilusat vikerkaarekangast veel või kombineerin ühevärvilisega. Kollane ei ole seekord soonik, vaid Riimes müüdav trikotaažkant. kant

Minu esimene katsetus sellega. Seda nö “paku tabamist” pean veel harjutama, st esimesel katsel kõigub mõnes kohas katteõmbluse kaugus servast ca 1 mm võrra. Mind natuke häirib, aga mitte ülemäära. Ma tahtsin seekord kindlasti asja valmis saada. Sünnipäevale võib ju minna uutes rõivastes. Ja mis seal salata, ega kõrvalseisja ei märkagi midagi. Aga jah, selle kitsa katteõmblusega on kanti nii lausa lust külge ajada. Ma tahaks kohe veel ja veel …

Tahtsin särke pildistada ka võilillevälul, aga sellega on see risk, et määrid ära. Meil on sel aastal suure korjamisega juba üks T-särk, küll vana, juba prügikasti rännanud. Seepärast siis tegin pilti hoopiski “kollase maailma serval”.

Triibulisest sai täna peorõivastus. Koht ja teema lubas ka täitsa kleidist mööda vaadata. Ikkagi Lego ja robotite teema. Väga lõbus kangas on! Tee või omale ka selline T-särk!

särk 4

särk 2

särk 1

Ja peenar õitseb!

kuutõverohi

Responses

  1. […] Tegelikult üks pluusi detail. Mõni aeg tagasi ostsin rõõmsat triibulist trikotaaži ja tegin Martale selle diagonaalis esiosaga särgikese. Sellest jäi pisut järgi, millest sai omakorda ühele pisipiigale püksid ja tuunika komplekti. […]


Lisa kommentaar

Kategooriad