Posted by: Tiina | 10. juuni 2017

Sünnipäev!

Vahel ei peagi iseenda tegemisi promoma, vaid saab näidata seda, mida inimesed meie ümber oma osavate kätega teha suudavad. Nimelt on mul täna sünnipäev. Pidu oli hetkeseisuga eile ja nii naljakas kui see ka ei ole, lauldi mulle seekord hommiku asemel nö südaöö paiku. Suur poiss oli telefoni teises otsas, kuna tema läks piigaga veel mujalegi aega veetma ning muu kodune kamp võttis issi õhutusel päeva vahetusel lauluviisi üles. Nii vahvad tegelased! Aitäh et te olete just nii vahvad ja lahedad nagu te olete!

Aga, aga .. kingiks sain ma kõigele muule lisaks ka tordi. Taaskord Liisi tehtud – no oskab inimene häid asju teha. Ei ole ülemäära magus, aga väga maitsev. Ja nii vahva ka! No kuidas ma lähen kuhu iganes kondiitrisse küsima oma “matemaatikat” tordi peale. Kord ühe lihtsa saksa keelse fraasi peale juba tehti nägusid. Ja kuigi ma seekord ruutjuurt ei tahtnudki, siis ikkagi oleks telefonitsi väga ebamugav soovi seletada olnud.

Aga selline ta siis sai – roosamanna ja nööpidega. Ja ikka need numbrimängud. Teate ju kust see kõik alguse sai? Vat siit. Ja siis tuli see tort ja siis veel see ruutjuurega tort. Eelmine aasta oli lihtsalt tort. Ja seekord siis nüüd see siin.

Tort.jpg

Aitäh, Liisi! Ja aitäh kõik, kes te tulite ja olite!

Selle aasta sünnipäeva teeb omamoodi eriliseks seegi, et kui ilm käis siiamaani üles ja alla, siis ma polnud üldse kindel, et seegi kord pole paksu jopet vaja. Ja ena imet – täitsa suvi oli väljas. Mart ütles, et ta tegi ilmataadiga diili. Väga vahva temast! Kui mõelda sellele kevadele, siis ei ole ilus suveilm üldse nii iseenesestmõistetav. Nali naljaks, aga ühe diili on ta veel teinud. Nimelt on tänaseks ehk siis õigeks päevaks “tellitud” ka muusika – Rammstein. Siia sobib see fraas – nagu tellitud kui rusikas silmaauku. Iseasi on see, et mina olen ju päriselus paadunud diskopeps, aga Rammsteini puhul läheb käima teatud professionaalne kretinism. Ja nii me karjutasimegi täna minu diskost tantsulisti. Homme siis taas pisut teisel moel.

Palju õnne, Tiina!

Lisa kommentaar

Rubriigid