Posted by: Tiina | 25. juuni 2017

Õmblusmasinatega

Hetkel on mul küll mitu “suhet” korraga .. overloki, õmblusmasina ja kattemasinaga. Palju pilte pole, aga asjad saavad valmis ribuurada ja küll nad vaikselt taas piltidele saavad. Kui ma taaskord pildikarbiga ühte punkti sattuma juhtun.

Kiire ülevaade oleks selline, et sõbranna tellisi pluusi ja seeliku. Ma ise neid pildile ei jõudnud püüda, sõbranna siis saatis pildid. Ei midagi erilist. Sirge pluus, seosega kaeluses ja paeltega kergelt kokku tõmmatavate varrukatega. Seelikul on vooder ja kaks volangi, pisut eri pikkusega. Servad said overloki abil peenelt töödeldud. Kui see ümberseadistamine nii tüütu poleks, siis ma teeks sellist asja sagedaminigi. Ilus jääb. Aga vahel ei saa kohe seda õiget tulemust kätte ja siis läheb katsetades hulk aega ja niitigi lihtsalt raisku. Samas vahel piisab vaid overlokist varda eemaldamisest ja mõne kettakese keeramisest ja juba ta tulebki! Asi on vist kinni ka materjalides. Või siis ei ole kõik päevad ühtviisi head millekski.

Vaatan neid pilte ja no ei ole ööpesu kangas … Mehed näevad asju ikka hoopis isepidi.

Ja siis sai üks pisike piiga pisikese komplektikese minu piiga särgist jäänud triibulisest. See on küll nii rõõmus kangas, et seda kohe peab omal nahal ka proovima. Suurus on 86 ja kangad seekord Riimest.

Hannale

Mul on mõned asjad veel varuks, aga need ootavad seda õiget hetke. Kas ma jällegi päris õigel hetkel neid siia üles saan, see on teine teema. Kiire on. Ja nii ei ole iga hetk võimalik kirjutada. Aga loodame parimat.

Responses

  1. […] selle diagonaalis esiosaga särgikese. Sellest jäi pisut järgi, millest sai omakorda ühele pisipiigale püksid ja tuunika komplekti. Ja sellest jäi veel pisut järgi ja sellest sai nüüd seesama minu tähelepanu pälvinud detail […]


Lisa kommentaar

Kategooriad