Posted by: Tiina | 20. juuli 2017

Hugo-Berti tekike

Või Hugo-Berdi?

No see asjake ootas oma hetke juba mõnda aega. 29.06 nägi pisipoiss ilmavalgust, aga kohe-kohe ei saanud ju ka joosta kaema ja tekki viima. Täna siis.

kootud tekk

Nagu juba öeldud, siis minust sai vanatädi. Ja nii ma siis punusin pisipoisi emme soovil nimelt palmikuid. Et ma ka sellise peenikese lõnga võtsin, siis jagus seda tegemist ikka üsna mitmesse päeva. Ja nädalasse. Aga sai selline.

tekimuster

Muster

Tegelikult oli ta alguses natuke suurem, serv oli laiem. Aga ma jõudsin peale läbipesemist asja veelkord harutada, sest silmi oli saanud servale pisut liiga palju ja serv kippus lainetama. Ja pärast ülesvõtmist ja uuesti varrastele võtmist tegin serva kitsama. Minu arust on nii kenam. Sai küll pisut pisem kui sooviti, aga tõsiasi seegi, et meriinovill venib igasse ilmakaarde ja peale pesemist laotades on ta ikka suurem ka. Aga juba muster, mis käitub natuke soonikuna, veab asja pisut kitsamaks ja lühemaks. Igatahes sai selline. Lõng: Dropsi Baby Merino, suurus u 85 x 90 cm. Materjalikulu u 336 g. Ringvardad nr 3. Muster on pärist raamatust Cables Untangled (Melissa Leapman), Aran-Style Afghan.

kootud tekk_2

Sauna vanad palgid on pildistamiseks tegelikult täitsa lahe taust. Miks ma varem selle peale pole tulnud?

Mis sellesse lõnga puutub, siis ta meeldib mulle näpuvahel, aga alati peale pesu tunduvad asjad jube välja veninud. Nagu meriinolõngadega üldse. Tead küll, et see lõng ongi sellise veniva olemisega, aga ikkagi ma ehmatan korraks. Mis mulle ei istu kududes, on see lauge keerd. Või õieti “keerutus”. Mulle meeldivad ikka konkreetsed villased lõngad, aga noh – päris kõigest beebile ei tee. Beebiemme jättis värvi ka lahtiseks ja seetõttu on tekk sinine. Jutt oli, et tulemas poiss ja et siis võiks olla näiteks sinine. Aga talle meeldivat ka hall. Mulle meeldib ka hall, aga see sinine toon tundus mulle kuidagi … nii nunnu, et seekord otsustas asja minu nunnumeetri näit. Uhh, küll see “nunnumeeter” on nõme sõna, aga noh .. vahel sobib nagu rusikas silmaauku.

Tekk on hetkel ilma voodrita, emme eiavaldanud soovi. Aga kui tuleb tahtmine, siis õhukese trikotaaži võiks taha panna küll.

 

tekike moonisel põllul

Lisa kommentaar

Kategooriad