Posted by: Tiina | 20. juuli 2017

Marta Liisa trikoopluus

Ma olen viimased päevad kirjatööde kõrvalt siblinud mööda saksa õmblusblogisid ja sealt jäi mulle silma üks pluus. Tegelikult üks pluusi detail. Mõni aeg tagasi ostsin rõõmsat triibulist trikotaaži ja tegin Martale selle diagonaalis esiosaga särgikese. Sellest jäi pisut järgi, millest sai omakorda ühele pisipiigale püksid ja tuunika komplekti. Ja sellest jäi veel pisut järgi ja sellest sai nüüd seesama minu tähelepanu pälvinud detail Marta pluusile.

särk 1

On üks pilt, mis mind inspireeris. Ma luban, et otsin kohe ka allika üles ja panen selle ka siia. Mul on arvutis selline pudru ja kapsad, et ma kohe ei leia kõike üles. Aga vast läheb õhtuga õnneks.

Aga pluusijupatsist. Kui see triibuidee juba tuli, siis oli vaja juurde leida ka kangas, millega saaks seda teha. Mis seal salata, need siinsed ponid passivad selle vikerkaare juurde paremini. Enamus minu varudest jääks selle ideega pisut karjuma. Küll aga tundus mulle, et see must värviliste lillede ja valgete täppidega pole ühti nii varjuvas vastuolus kirju triibuga. ja nii ta loosi läks. Marta Liisa juba tegi märkuse, et sellest mustast kangast tahab ta kleiti ka, aga kuna kangast jagub, siis ei olnud seegi probleem. Ja selline ta siis sai.

särk 3

ristikuvälul

ristikuvälul 2

küljel vahel

Lõige ei ole oma, vaid Ottobrest (3/2016). No ei viitsinud jalgratast leiutada. Aga minu arust sai täitsa rõõmus. Kaelusesse panin musta asemel punase sooniku ja kate sai ka tehtud punase niidiga. Tundus nagu parem variant kui must kirjul triibul. Rõõmsam. Minu arust täitsa lahe. Püüdsime pisut rohkem ka pilte teha, sest ilm oli ilus, aga ega see meil kõige paremini ei õnnestunud. Talvel lumega oli enda liikumapanek palju lihtsam kui nüüd keskpaika ristikuvälu, kus mesilased ringi lendlevad.

ei poseeri

Kuna kirjust truubikangast jäi ribasid veel, siis ma genereerin veel miskit. Aga seda näeb juba mõni teine päev. Kahjuks on nii, et ka kui vahepeal oli kirjatöö osas vaiksem hetk, siis ilusate ilmadega kipub seda kirjatööd kuidagi rohkem tulema. Pane või üles silt “Suletud mõrva tõttu” – kui tahta tsiteerida klassikuid.

Marta

Marta Liisa suur pilt 2

Ajaloo huvides ka need vahepeal valminud rebastega dressipüksid ühele Robini nimelisele pisipoisile. Ei, need ei kuiva, vaid on pildi jaoks nööril. Neid on täitsa mõnus õmmelda, kui vaid see kattemasin vahel mõne kummiga ei pirtsutaks.

robinile.jpg

ledreborg

Roos Ledreborg

 

 

Lisa kommentaar

Kategooriad