Posted by: Tiina | 26. sept. 2017

Siis kui taevas on nii sinine …

… siis on aeg üks helesinine sall pildile püüda. Muidu juhtub see, et taaskord on külm ja märg ja paha ja kole ja pole kuskil klõpsu teha, et salli pildile saada. Siin ta siis ongi – taaskord piibelehed. Ingrid Rüütli kiri, üks minu lemmikuid.

sall 1

Sallimustrite raamatuid on nüüdseks antud välja juba üsna mitu, aga ma naasen ikka ja jälle vanade lemmikute juurde. Ei, mulle meeldivad ka uute raamatute kirjad, aga kuidagi läheb hetkel nii, et haarad vanade tuttavate järele. Kindlasti mängib siin rolli seegi, et mõni lemmik on juba peas ja kudumine läheb sellevõrra ladusamalt. Või siis passivad sellised kirjad juba ka nö käigult kudumiseks. Sallikirja, kus ma pean joonlauaga rida ajama ma ikka niisama lihtsalt sõidule kaasa ei haara. Pitssalli reisikudumina aga küll.

Ja nii ta sündis. Oli vaja lõheroosat või heledamat sinist. Kodus olid puha teksasinised ja nii ei jäänud muud üle, kui käia WW-st läbi ja vaadata ringi heledama sinise ja lõheroosa järele. No sinise sain. Lõheroosat otsisin ma ikka mõnda aega ja leidsin alles septembris läbi juhuse. Poleks trehvanud Balti Jaama ööturule, poleks seda üldse leidnud. Igatahes sai sinisest sallike selline.

sall 4

kasega 3

Lõngaks on meriinovillane Imagine WW-st (100 g = 1500 m), vardad nr 2,5. Ca 155 x 57 cm. Äärepits juba vana tuttav ja seegi kord külge kootud. Piibelehed – minu lemmikud. Sall on pehme, voogav ja õhkõrn. Vat sellest voogavusest saan ma nüüd paremini aru. Enne tundusid nad kõik enamvähem ühtmoodi. Meriino küll meriinona, aga ka enamus koduseid villaseid pitsikaid olid .. pehmed ja langevad. Aga peale seda kevadist ühe Ogre lõnga kudumist tunnen, et on ikka vahe küll. Väga suur vahe isegi. See meriino ei veninud nõelte vahel ka hullupööra, sellevõrra oli mõnusam venitada. Vahel kipuvad sallid kohe üüratuks. See jäi konkreetseks ja mõistlikuks.

Igatahes läks uus sall ka juba varrastele. see Lõheroosa. Või noh – kõige lähem toon lõheroosale. Nendest, mis mulle silma jäid. Pildivärv ikka petab ka pisut.

IMG_6159.jpg

Ja töölaud oli täna selline. No ei oska mina üht asja korraga teha. Vahepeal on vaja soki järgi ka haarata, siis kui silm vajab puhkust. Parempidist saab ju ka kinnisilmi lasta.

töölaud 26092017.jpg

piibeleht sügisel

Piibelehed sügisel

 

Lisa kommentaar

Kategooriad