Posted by: Tiina | 4. okt. 2017

Mütsikuu septembrikuu

Ma küll tahtsin homseks saada pildile rohkem mütse, aga hetkel on pildistamisega kehvad lood. Kõigepealt oskasin ma tõbiseks saada. Või siis jääda. Lisaks on ilm nagu ta on. Ma täna sain lapsel korra koolist tulles sabast ja tema mütsi-salli saime pildile, aga ei enamat. Neil olid nö jalad all ja polnud vaja ka kuhugi märjale sätitada neid. Eks ma homme tutvustan taas oma mütsivabrikut kui elu ja ilm annavad. Ja olgugi pisiasi, ma ikkagi ei malda järgmist pildikorda ära oodata ja nii, kuna und veel ei tule, aga töötamaks olen ma liiga väsinud ja tõbine, läheb hetkel ajaloo jaoks ülesmärkimisele.

Marta sai mingi aeg uue mütsikese. Ja torusallikese. Ei ole päris tänane-eilane tegemine. Aga mahti pole olnud.

lapsuke

Kangas on pärit Kangasahvrist. Pagan, need kangad (95/5% puuvill ja elastaan), mis ma viimati Kangasahvrist seks puhuks ostsin, meeldivad mulle selliseks nokisemiseks hulka rohkem kui nii mõnigi muu. See on kuidagi nagu lõngade ja raamatutegagi – vahel mõni asi passib rohkem, kas siis hetke või asjaks. Kuigi võiks nagu sobida kõigeks ja rohkem. Mingi tunde ja tuju teema. Või olen ma lihtsalt liiga pirtspekk?

õues

Ma läksin tookord otsima väikeste autodega kangast ja sain ka. Aga kui juba, egas siis saa ainult ühe kangatükiga piirduda. Siis sain veel tähekesi ja siis suutis müüja mu tähelepanu sellele kangale tõmmata. Ma ise vaatasin tollest mööda, kuigi oli autodega kõrvu. No on lahe. Jube lahe, mulle nii meeldib. Tundub, et lapsele ka. Ja nii ta siis sai. Kaasa tuli ka tükki kollast trikotaaž ühe lihtsa kooliskäima pluusijupi jaoks, aga sellest teine kord. Kui see pluus nüüd esmakordselt koolikäigult plekita naaseb, siis võib-olla hommegi.

peidus pool

Ja siis käis siin juba mõned head nädalad tagasi mul külas väike Hugo-Bert. Hugo-Berti emme tahtis pisipojale softshell kombet ja tuli siiamaile asja kaema, et mis ja mida. Tulles jäi aga temagi teele Kangasahver ja ta haaras sealt poisi jaoks kaasa tükikese kangast ja soonikutki. Kogu selle lappamise ja jutuvada  ja kohvitamise kõrval meisterdasime valmis püksid ja mütsikesegi. Ei, ma ei teinud otsast lõpuni ise. Ikka aitasin välja lõigata ja andsin siis Hugo-Berti emmele niidistatud overloki ja riidetüki kätte, et prooviks. Prooviski ja lasi pikemad ja sirgemad õmblused ise kokku ka. Nagu ma aru sain, siis sooviks ta ise enamatki suuta. Harjutamise asi ju. Seega arvan, et siit saab Hugo-Bert veel nii mõnegi kas just otsast lõpuni emme tehtud või koostööna valminud eseme.

Hugo-Bert

Aga hetkel on eesmärk terveks saada. Pea nädalapäevad vinduda on ikka liiast. Aga vähemalt korra aastas peab mingi tõbitsemine must ikka üle käima. No ei saa ilma. Ütleb ju rahvasuugi, et tõved käivad mööda inimesi, mitte kive ja kände. Eks ma siis püüa tervemaks saada. Eesmärk ju ka. Ma möllisin end imikuriiete konstrueerimise ja valmistamise koolitusele TTHK-s. Koduse töötajana on lisaks kõigele muule vaja ju vahel ka inimeste hulka saada. Eks siis ole näha, paljut ma tean ja kas midagi juurde ka tuleb.

Lisa kommentaar

Kategooriad