Posted by: Tiina | 15. okt. 2017

Särgid

Täna oli jälle päikest ja sai pilti teha. Siis kohe peab miskit ilmutama. Muidu jääb minust talveunes karu mulje. Asjad edenevad, aga aeglaselt. Väga aeglaselt. No mis teha, kui kõigepealt on kirjatööd palju ja siis oskad sa tõbiseks jääda. Ikka kohe tõsiselt tõbiseks. Eks ma paugu pisut edasi, aga praegu on ikka juba täitsa inimlik olek. Ja siis lammutasin pisut oma overlokki ja siis … Eks juhtu kõike ju paremateski peredes, mis teha.

IMG_6289

Õunaga 😉

Igatahes sai piiga siin ajapikku mõned uued särgi. Ma pole veel koolivormi panustanud, tegin alustuseks mõned jupid kooliskäimiseks. Seega, ei miskit erilist. Kuniks koolivorm on soovituslik, saab ju mängida (seni pole keegi veel jalgu trampinud ja nõudnud). Mis koolivormi puutub, siis paar polosärki ma vist ikka soetan ka, aga need on nii poistekad, et päris ainult nendega pole piiga ka vist nõus. Ma püüan mitte väga kirjuks minna, aga päris halliks ka ei taha jääda. Said siis sellised.

IMG_6285

Kollane. Idee poolest pärit ühest Ottobre numbrist, lõikega pidin veidi tööd tegema. Sedakorda ei teinud täispikki varrukaid. Ja see trikookant .. Kui suvisel triibusärgil ei olnudki selle panek nii hull, sest nägid kandi serva õmblemise ajal, siis siin sulasid need nii kokku, et karju appi. Seega arenguruumi veel on. Kandiõmblemises kindlasti. Nööbid esiosal on idee poolest pärit ühel kunagiselt kampsunilt. Kindlasti on seda kasutatud ka kuskil mujal. Ma tahtsin kasutada ainult pisikesi särginööpe, erinevaid valgeid, aga tuli välja et ma olen need nii kapitaalselt ära pannud, need mis ma ajapikku kuskilt ära harutanud olen, et läksid loosi erinevad nööbid varudest. Mulle meeldib see kollane värv. Nii rõõmus. Mina oleks võtnud toomna poest ühe leebema, sellise ananassi-kollase kanga. Aga meespool valis selle. Pole paha valik. Kangas ei ole väga liru, selline tugevamat sort. Eks ole seda trikotaaži ka ju isesugust. Kangas pärit Kangasahvrist, trikookant Riime kangastest.

IMG_6279

Nööbid

IMG_6275

 

IMG_6263

kiigel

Tasakaalu!

Punane täpiline. Täpid – minu lemmikud! Lõige on kuskilt Ottobrest. Püüdsin numbri ka välja otsida, aga ei jäänud hetkel näppu. Väga tavaline. Kangas FB-st Studio Liv-ist.Kangale on ka pisuke etteheide. Nüüdseks on asja korra ka pestud ja kanga esialgsest särast on ikka miski kadunud ka. Tavaliselt nii kähku see ei käi.

täpisärk pun 2_2

täpisõrk pun 2

täpid

Pagan, päike!

täpid 2

IMG_6298 Ja siis rebased! Kangarebased on ikka nii nunnud! Seegi kangas on pärit Studio Liv-ist. Kui soove küsiti, palju ja mida, siis jäin ma esialgu tukkuma. No pool meetrikest oli ainult üle neid rebaseid, kui mina ärkasin. Aga keegi loobus osast oma esialgsest soovist ja nii sain ma Martakese jaoks neidki nunnusid rebaseid veidi enam. Sai taaskord selline lihtsake raglaansärk. Ma seekord tahtsin aga kattemasinaga pisut petukaupa teha ja tekitasin nii need oranžid iluõmblused sinna. Ilma pealtkatteta.  Mulle täitsa meeldivad, kuigi see “paku tabamine” pirtsaka masinaga …  Vahepeal pidi tuju juba ära minema. Ja niidi raisk oli ka.  Mul oli alguses varrukaotstega ka pisut keerulisem plaan, mitte ainult kattega üle, aga kuna need proovides osutusid pikkuselt parajaks, siis ma ei hakanud neid lühendama ja siis taas pikendama. Polnud nagu mõtet. Lõike kohapealt küsisin abi taas Ottobrest. No ei ole alati mõtet jalgratast leiutada, ka kui oskaks. Seekord avitas mind Ottobre nr 4/2017 (27. Snow Peak).

Igatahes ei ole väga kriiskav, aga pildi poolest armas. Piigale meeldib. Ta nüüd ei teagi, mida selga panna. Kuna ta aga oskab riideid määrida, siis varusid on ikka vaja. Ja eks nad siis ringle koolivahet kuidas juhtub.

rebased ja põder

Rebased ja põder 😉

lehesadu

IMG_6326

Lehesadu

 

IMG_6296

jooksuga

Jooksuga!

Pildistamine käis meil täna isemoodi. Piiga silkas ringi ja loopis lehti ja ma siis püüdsin. Suurem osa on udused või siis kiire piiga järel ainult muruplats või siis on piiga piilumas puu tagant. Või siis paistab puu tagant veel ainult hobusesaba ots. Igatahes ma mõned klõpsud leidsin olevat piisavalt vahvad esitlemaks. Aga ega siin kiita pole. Rõõmustab seegi, et õues sai pilti teha. Tubastes oludes olen ma veel äbarikum pildikarbiga.

Ja ikka ja veel. Vahepeal on ka mütse kottu välja läinud, aga tuleb välja, et pilte polegi. Olid nii tuletõrjeautod kui ka tähekesed. Ja maasikad Marta sõbrannale kingituseks. Neist viimastest on, aga ei teistest. No pole hullu. See-eest sain Liisilt paar pildikest softshell pükstest tema piigadele. See kangas on tõesti ilus. Nii ilus, et ei hakanud lõhkumagi helkurite ja muu jaoks. Tulid lihtsalt püksid. See kangas oli vist pärit Remps kangastest. Aga ilus on küll.

tolmukatega püksid

Püksid ei ole nii ülivägapikad, lihtsalt kummikud nügivad ka veidi alt üles suunal kortsu. Ma pean nüüd ikka Martale ka uued õuepüksid tegema. Kevadised kilekad on juba väikesed. See piiga on suvega nii kasvanud .. igasse suunda. Hea kui on emme ja õmblusmasin olemas!

sügis 2

Sügis

sügis

Keerutades

 

 

 

Lisa kommentaar

Kategooriad