Posted by: Tiina | 28. märts 2020

Lehtede tärkamise aegu

Ma poleks kaua aega nagu üldse miskit teinud, selline kõrvulukustav vaikus. Aga, aga see on petlik. Tegelikult on kogu muu kiire töö taga olnud kogu aeg ka miskit tegemisel. Nii on lisaks sellele sallile siin üks veel äärepitsi ootel ja üks uus sall ka kudumisel. On mõned juhuslikud paarid villaseid sokke, erinevate lõngade jäägid. Ja siis edeneb tasahilju ka see troi lõpp. Aga mis parata, kui käsi teeb haiget, siis väga usin just ei ole.

sall ja pilved

Aga nüüd siis tänasest sallist.

Too sall pole üldse tänane tegelikult, aga täna oli ilus pildiilm. Ja siin ta siis on – ümaralehine. Vat see oli üks mustreid, millese ma armusin esimesest silmapilgust (muster on Haapsalu sallimustrite kaardikomplektist nr 2). No mõni muster kohe on selline. Sellistest ümaratest lehtedest on veel üks muster ja meeldib see ka, aga too ootab veel oma järjekorda. Igatahes üks hetk jõudis aeg sinnamaale, et kõigi muude asjade kiuste ma sellele mustrile enam vastu panna ei suutnud ja salliks tema sai. Kodus oli ka LõngaLangi juurest pärit ilusat hõbehalli meriinovillast lõnga. Õnneks. Oleks pidanud veel lõnga otsima hakkama, siis oleks idee vinduma jäänudki. Kodused varud on ses mõttes head, ei lase lõnga puudumise ettekäände taha pugeda. Ja nii ta siis tuli. Kiire mõõtmine näitab pikkuseks u 1,65 m ja laiuseks u 65 cm. Kaaluks näitas kaal u 80 grammmi. Kootud nagu ikka 2,5 vardaga. Äärepits seekord nagu Haapsalu sallil ikka. Ja tulemus on … ilus!

ümaralehine

äärepits

 

sall 1

Mulle meeldib 🙂

Kui nüüd jõuaks tolle teise pitsiga ka ühelepoole … Aga kogu koroona ja kriisi kiuste on mul hetkel töö ees. Aga eks ma siin püüa teha, mis võimalik. Sest paraku-paraku, ka kui käsi teeb vahepeal haiget, siis ilma kudumata päev oleks nagu poolik.

salliga 1

sall 2

salliga mina

pilved


Lisa kommentaar

Kategooriad