Posted by: Tiina | 9. veebr. 2017

Mis tehtud, mis teoksil

Sellest, mis tehtud, ma juba kirjutasin paari sõnaga. Nüüd pisut valgust sellele, mis teoksil. No igaks juhuks .. Kui juba nö väljanäitus on tehtud, siis tekib ka suurem sisemine sund asi ära lõpetada esimesel võimalusel. Vahel on sellisest vägivallatust enese tagant piitsutamist tolku ka.

Need kindatoorikud on mul valmis juba ammu. Ja helbed ka. Ootasid oma aega ja pärleid peale. Kuna sel nädalal on olnud kena ja päikseline ilm, siis ma seda peenikest nokimist olengi püüdnud muude asjade vahel teha. On kellaeg, mil arvuti taga töötamine on päikese tõttu raskendatud, aga samas sobib see rohke valgus hästi teiseks tegemiseks. Nii ma siis käingi kahe korruse ja kahe töölaua vahet. Mis seal salata, lambivalgel ja hämaras on sellist tööd väga ebameeldiv ja väsitav teha. Kurnab silmi.

Ma ülemisest töölauast pilti parem ei pane, see on nii käepäraselt segamini. Minu jaoks käepäraselt, aga arvata on et kõigi teiste jaoks suurim seapesa maailmas. Kord peab olema, aga eks see kordki ole igaühe jaoks isemoodi mõiste.

All aga …

toolaud-922017_2

Töölaud

Ma järgmine kord heegeldan teistsuguseid helbeid. Igavaks läheb. Esimesi selliseid kindaid tehes jäi see muster raamatust ette ja nii nad sündisid. Teine ja kolmas kordki ei olnud mahti otsida uut helvest. Ja nüüd sai need ka vanast inertsist tehtud. Samas neid tumedamast sinisest peab vist veel paar tükki tegema. Need hallid on Marta Liisa kindad ja ta tahaks nende juurde ka mütsi ja sellele samasugust lumehelvest. Sama mõte on ka minu peas kodu teinud, aga .. Ma pole veel lubanud ja seega ei tea, kas see ka teoks saab. Näis. Kui sul on kodus Elsa-fänn, siis .. Kel on, see teab vast.

Ma igatahes loodan, et enne lumeraasukese lahkumist saavad ka kindad valmis. No pole ju palju – kõigest 4 helvest kinnitada ja pisut otsi ajada. Äkki ikka saan hakkama.

toolaud-922017

Taamal paistavad ka lõngamäed. Need seal otsivad uut ja armastavat kodu.

Lisa kommentaar

Kategooriad